La 3a Cursa Mercabarna serà el 8 d’octubre

Abril 2017

Els ciutadans tindran una nova oportunitat de gaudir d'un diumenge especial en el gran rebost de Catalunya.

La Cursa Mercabarna arriba a la seva tercera edició en plena forma i amb ganes de seguir creixent. En aquesta ocasió, Mercabarna obrirà les portes a corredors i acompanyants el diumenge 8 d'octubre, en una jornada que promet convertir-se de nou en una gran festa de l'esport, l'alimentació saludable i la solidaritat. Sens dubte, aquest serà un bon dia per celebrar els 50 anys de Mercabarna en companyia de ciutadans, treballadors, empreses i voluntaris.

Tot i que les inscripcions s'obriran durant el mes de juny, es pot avançar que la cursa mantindrà el seu tret més característic: un circuit de 5k i 10k que recorrerà els carrers del recinte, el Mercat Central del Peix i alguns pavellons del Mercat Central de Fruites i Hortalisses. A tot això cal sumar d'altres clàssics com les activitats infantils i l'àpat solidari que, de ben segur, ajudaran a consolidar aquesta cita popular.

Èxit de les dues primeres edicions de la Cursa
1a Cursa Mercabarna 2a Cursa Mercabarna
Més de 3.000 asistents  Prop de 4.000 assistents
1.520 corredors  1.918 corredors