Mercabarna celebra el seu 50 aniversari

Març 2017

Aquest 2017 és un any molt especial per a Mercabarna ja que es compleixen 50 anys de la seva fundació. L'acte inaugural serà el 24 de març i donarà el tret de sortida a les diverses accions commemoratives que tindran lloc al llarg de l'any.

Aquest primer acte, més institucional, estarà presidit per Montserrat Ballarín, presidenta de Mercabarna, i estarà conduït pel periodista Josep Puigbó. A més, el president de la Fundació Alícia, Toni Massanés, presentarà un estudi sobre l'evolució del producte fresc en els darrers 50 anys.

Paral·lelament, i durant tot el dia, hi haurà animació als accessos del recinte, al Mercat Central del Peix, al Mercat Central de Fruites i Hortalisses, a Mercabarna-flor i a l’Escorxador. A més, davant de la floristeria a la zona comercial s'instal·larà un fotomaton on tothom que s’apropi podrà fer-se una fotografia commemorativa

I si aquest 2017 fas 50 anys, apropa't a la zona comercial i, a més de la foto, et podràs endur un obsequi molt especial.

Més accions festives

• Estem preparant una exposició itinerant que recorrerà diversos espais de Barcelona i on s'explicaran els canvis en el consum d'aliments frescos durant les cinc darreres dècades.
  • La història de Mercabarna també es nodreix de les vivències de les persones que hi han format part. Per això, si vols compartir les teves vivències i fotografies d’aquests 50 anys a Mercabarna en les pots enviar a comunicacio(ELIMINAR)@mercabarna.cat. D’entre tot el material que rebem, farem una selecció que formarà part d’una peça commemorativa.
  • La 3a Cursa Mercabarna, que tindrà lloc el 8 d’octubre, tornarà a ser una festa esportiva i solidària on també celebrarem el mig segle de Mercabarna.
El logo commemoratiu del 50 aniversari
Una imatge de Mercabarna l'any 1967