Prop de 2 tones de producte fresc per a iniciatives solidàries

Gener 2017

Durant els darrers mesos de l'any, Mercabarna ha continuat donant el seu suport a diversos projectes de caire social, esportiu i solidari.

Del 23 al 27 de novembre es van celebrar a Reus els Special Olympics, l'esdeveniment esportiu més important d'Europa per a persones amb discapacitat intel·lectual. Mercabarna va aportar més de 1.000kg de fruita per als 1.400 assistents −entre atletes, entrenadors i voluntaris−, que van participar en aquesta gran competició que promou la inclusió social mitjançant l'activitat física i la vida saludable.

Un any més, Mercabarna va donar suport a la Marató de TV3 que en l'edició de 2016 va recaptar fons destinats a la recerca mèdica en l'ictus i les lesions medul·lars. En aquesta ocasió, es van donar prop de 700kg de fruita i hortalisses per als més de 1.600 voluntaris que el 18 de desembre van atendre les trucades dels ciutadans.

Finalment, les festes de Nadal van ser el teló de fons d'algunes de les col·laboracions solidàries d'aquest darrer trimestre, com la donació de 150 rams de vesc per al nou centre de dia que l'ONG Aldeas Infantiles té a Montcada i Reixac.

A més, també es va organitzar una recollida de joguines a Mercabarna, que va fer possible que els nens i nenes del Casal dels Infants del Raval gaudissin d'una Nit de Reis màgica.

La competició de natació de l'Special Olympics
Els voluntaris, a la Marató de TV3
Donació de joguines per al Casal dels Infants del Raval