Nova edició de la fira Fruit Attraction

Setembre 2016

Del 5 al 7 d'octubre, Mercabarna tornarà a estar present al saló del sector hortofructícola, juntament amb l'AGEM i el Port de Barcelona.

S'apropa la vuitena edició de Fruit Attraction, la fira internacional del sector de fruites i hortalisses que s'organitza a Madrid del 5 al 7 d'octubre. Com en les darreres edicions, Mercabarna, l'Associació Gremial d'Empresaris Majoristes de Fruites i Hortalisses i Província (AGEM) i el Port de Barcelona aposten per participar en aquesta cita amb un estand conjunt, que estarà ubicat al pavelló 3 d'IFEMA (3E03).

Aquest saló és una plataforma idònia per mostrar Mercabarna com a principal plataforma d'importació i exportació de productes hortofructícoles, gràcies a la seva immillorable ubicació estratègica i a l'extensa oferta de productes que comercialitzen les 150 empreses majoristes del Mercat Central de Fruites i Hortalisses. Així mateix, l'estand de Mercabarna vol ser un punt de trobada per a totes aquelles empreses del polígon alimentari que assisteixin a la fira com a visitants o expositors.

6/10: Conferència sobre e-commerce i producte fresc

En el marc del saló es realitza el Fòrum Innova, on Mercabarna presentarà una ponència sobre la venda per Internet d'aliments frescos. Serà el dijous 6 d'octubre a les 15.30h i s'analitzaran les claus i oportunitats de l'e-commerce.

El Mercat Central de Fruites i Hortalisses de Mercabarna
L'estand de Mercabarna a Fruit Attraction 2015