Mercabarna i AGEM participen a Fruit Logistica

Abril 2016

Berlín va acollir del 3 al 5 de febrer la vint-i-dosena edició d'aquesta fira hortofructícola, un aparador internacional que va convocar prop de 3.000 expositors i 70.000 visitants.

Mercabarna va tornar a participar a la fira Fruit Logistica, l'esdeveniment més important del sector a nivell europeu. Com en les darreres edicions, la Unitat Alimentària i el Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM) van compartir estand amb el Port de Barcelona i la naviliera Grimaldi Lines.

Amb la seva participació, es va voler destacar el caràcter estratègic del polígon com a Hub Alimentari del Mediterrani, la plataforma líder de distribució de productes frescos del sud d'Europa. D'altra banda, també es va mostrar l'àmplia oferta de productes i serveis de les més de 150 empreses hortofructícoles que operen al recinte. Aquests missatges van captar l'atenció de compradors potencials de països com Romania, Croàcia, Eslovàquia, Grècia, Malta, Regne Unit i Irlanda, així com d'empreses del sector logístic, que van visitar l'estand.

Pel que fa a la presència d'empreses de la Unitat Alimentària, nou hi van participar com a expositors, tot i que d'altres companyies van fer servir l'estand de Mercabarna com un espai per establir la base de futurs acords comercials.

L'edició més nombrosa i internacional

Fruit Logistica 2016 ha rebut la visita de 70.000 visitants, un 8% més d'assistents que l'any anterior. Aquesta cita també es reafirma com un aparador internacional de primer ordre, ja que els professionals procedien de 130 països diferents.

L'estand de Mercabarna a Fruit Logistica