Clients potencials visiten el Mercat Central de Fruites i Hortalisses

Abril 2016

La finalitat de les missions comercials inverses és impulsar les exportacions de les empreses de la Unitat Alimentària.

Dues empreses irlandeses especialitzades en la importació i distribució de productes hortofructícoles han participat en la primera missió comercial inversa de 2016. Les visites, que organitza Mercabarna juntament amb el Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM), estan pensades perquè possibles compradors internacionals coneguin de primera mà el Mercat, el seu funcionament i els productes que s'hi comercialitzen, entre d'altres aspectes. L'objectiu final de les missions inverses és impulsar el vessant exportador de les companyies de la Unitat Alimentària, gràcies a l'establiment d'acords comercials amb operadors internacionals.

Durant el 2015 es van dur a terme cinc missions comercials inverses, on hi van participar compradors d'Anglaterra, França, Polònia, Itàlia i Irlanda.

Una imatge del Mercat