Arriba la 1a Cursa Mercabarna

El diumenge 4 d’octubre se celebrarà la 1a Cursa Mercabarna. Una gran festa de l’esport i l’alimentació saludable que servirà perquè els ciutadans puguin conèixer in situ aquest gran polígon alimentari majorista.

La cursa, que comptarà amb dos recorreguts de 5 i 10 km respectivament, consistirà en un circuit pel recinte que permetrà als participants córrer pels principals equipaments de Mercabarna, com el Mercat Central de Fruites i Hortalisses o el Mercat Central del Peix.

La intenció és que tothom, corredors i acompanyants, grans i petits, puguin gaudir d’una jornada esportiva i festiva a Mercabarna. Per això, a banda de la cursa, es faran tot un seguit d’activitats gratuïtes que també contribuiran a què els participants coneguin millor què és i què representa Mercabarna, com són les seves instal·lacions i quines activitats s’hi desenvolupen.

La jornada també tindrà la seva cara més solidària gràcies a l’esmorzar solidari que se celebrarà, els beneficis del qual aniran destinats a La Fundació la Marató de TV3, que enguany es dedicarà a la diabetis i l’obesitat. A més, a l’hora de fer la inscripció, els participants també podran donar una aportació solidària a la mateixa entitat.

La 1a Cursa Mercabarna compta amb el suport i col·laboració dels gremis de majoristes del recinte i de diverses empreses de la Unitat Alimentària que aportaran productes frescos per farcir la bossa del corredor i per a les activitats que es faran durant la jornada.

Visita el web de la cursa i fes ja la teva inscripció online!

I si vols estar al dia de les últimes novetats, fes un cop d’ull al Facebook de la cursa