Mercabarna estrena nou localitzador d'empreses

Mercabarna ha desenvolupat un localitzador d’empreses que permet cercar qualsevol companyia de la Unitat Alimentària i situar-la ràpidament dins del mapa del polígon alimentari.Es tracta del web adaptat a dispositius mòbils maps.mercabarna.es.

En un recinte de 90 hectàrees i amb més de 700 empreses no sempre és fàcil trobar el que es busca. Per aquest motiu, Mercabarna ha desenvolupat un localitzador d’empreses que permet cercar qualsevol companyia de la Unitat Alimentària i situar-la ràpidament dins del mapa del polígon alimentari. Amb aquesta nova eina, es vol facilitar aquesta tasca a nous usuaris i, també, als habituals que busquen noves empreses o serveis.

El nou web maps.mercabarna.es està dissenyat perquè qualsevol persona des del seu mòbil pugui buscar una empresa de Mercabarna, ja sigui pel seu nom comercial, l’adreça, la persona de contacte o l’activitat que desenvolupa, i ubicar-la exactament dins del mapa del recinte. A més, l’usuari també pot accedir a la fitxa completa de cada empresa amb dades útils com el contacte, el web, el correu electrònic, el telèfon, etc.

L’objectiu d’aquesta nova eina és donar més visibilitat a les companyies que hi ha dins de Mercabarna i facilitar que clients i proveïdors de tot el món les puguin trobar de manera ràpida i senzilla.

Preus, horaris, com arribar...

A banda de la funció de localitzador, el nou web ofereix també informació complementària d’utilitat. Per exemple com arribar fins a Mercabarna, els preus del dia dels diferents productes que es comercialitzen al recinte (fruites i hortalisses, peix i marisc i flors i plantes), així com els horaris de funcionament dels Mercats Centrals, l’Escorxador i el Pavelló Polivalent.

Pots accedir a la nova web posant en el navegador maps.mercabarna.es o bé llegint amb el teu mòbil el codi QR mostrat en aquesta pàgina.

Imatge gràfica de la campanya
Codi QR per accedir al localitzador