Plena ocupació del Multiservei III

Aquesta nau, construïda per Mercabarna i que compta amb 8 magatzems, ja està totalment ocupada per empreses de diferents sectors d’activitat que ja operaven dins de la Unitat Alimentària però que, ara, han apostat per tenir una instal·lació més gran o per disposar d’un espai propi.

El Multiservei III compta amb 4 firmes del sector del peix i 3 de fruites i hortalisses. Entre les del peix, hi ha Consignaciones Aixa i Alimentos Congelados Friman, que van ser de les primeres en instal·lar-s’hi quan es va inaugurar aquest espai, a principis de 2011. Ara, a aquestes dues firmes, se sumaran la cadena de supermercats Condis, que tindrà en el Multiservei la seva plataforma distribució de peix, i l’empresa Mar Fish, que preparà en aquest magatzem tota la seva gamma d’elaborats de peix i marisc congelat.

Pel que fa a les firmes hortofructícoles, disposaran d’un espai al Multiservei III la cooperativa agrària Hortec, que farà tota l’activitat de rebuda i distribució de fruita i verdura ecològica, i l’empresa Fruites Montbui, que usarà el magatzem per preparar les comandes que es distribueixen entre la xarxa de fruiteries Cal Fruitós i Frescuore. També, tindrà un magatzem en aquesta nau la Sociedad Frutícola Vital Fruta, empresa de manipulació i envasatge de fruites i d’elaboració de sucs naturals.

Tota la zona, en plena activitat

Els espais urbanitzables que hi ha a banda i banda del Multiservei III també estan plenament ocupats. La primera en ubicar-se en una d’aquestes parcel·les va ser l’empresa de lloguer de vehicles i equipaments frigorífics Petit Forestier. Després, s’hi han anat instal·lant la firma logística Transportes Olano, la companyia de compra-venda de vehicles frigorífics Covemat i l’empresa de serveis esportius MB Pàdel.

El Multiservei III en plena activitat