Mercabarna es promou com el Hub Alimentari del Mediterrani a Fruit Attraction

Mercabarna, l’Associació Gremial d’Empresaris de Fruites i Hortalisses (AGEM) i el Port de Barcelona van participar, de forma conjunta i sota el paraigua de Catalunya-Prodeca, a la fira Fruit Attraction, celebrada a Madrid del 15 al 17 d’octubre.

Davant dels més de 41.000 visitants, d’uns 80 països diferents, que van assistir a aquesta fira, Mercabarna va mostrar els punts forts –varietat i qualitat d’oferta, potent logística associada, etc.– que li permeten posicionar-se com el Hub Alimentari del Mediterrani, és a dir, la principal plataforma d’importació i exportació de fruites i hortalisses del sud d’Europa.

A banda dels nombrosos professionals que van passar per l’estand per conèixer el vessant més internacional de Mercabarna, més d’una cinquantena, procedents sobretot d’Itàlia, Polònia i Rússia, es van interessar d’una forma més concreta per establir relacions comercials amb empreses del recinte.

Mercabarna també va aprofitar el cicle de conferències Fórum Innova per donar a conèixer el seu model de funcionament. A través de la ponència “Mercabarna, el Hub Alimentario del Mediterráneo-Barcelona”, impartida per la directora d’Operacions i Comunicació, Ingrid Buera, es va incidir en els projectes que s’estan impulsant en infraestructures, clústers o responsabilitat social, així com en d’altres aspectes que fan de Mercabarna un mercat innovador i de referència al món.

Gran aposta de les empreses per Fruit Attraction
El pes específic que té aquesta fira dins del sector va fer que les firmes hortofructícoles del recinte apostessin, una edició més, per tenir-hi una presència destacada. Un total de 18 empreses van participar amb estands propis que van servir de punt de trobada amb clients i proveïdors i com a aparadors per als seus nous productes i formats.

Visita la galeria de fotos de Fruit Attraction al Flickr de Mercabarna.

L'estand conjunt de Mercabarna, AGEM i el Port de Barcelona a la fira Fruit Attraction