Campanya per promoure la fruita dolça i de temporada

Els Gremis de majoristes i detallistes de fruites i hortalisses posen en marxa una acció promocional per augmentar el consum de fruita durant l’època d’estiu, moment de l’any on es pot trobar més varietat de producte.

Es tracta de la campanya “Fruites d’Estiu, les Millors postres”, que compta amb el patrocini de Mercabarna i l’Assocome (Associació de Concessionaris de Mercabarna) i que té com a objectiu incidir en la necessitat i els beneficis que aporta incloure més fruita en la dieta diària, sobretot a l’hora d’acabar els àpats.

Per aconseguir-ho, s’ha creat un web (www.fruitesestiu.com) on es proposen receptes de postres amb fruites, molt saludables, originals i refrescants, elaborades per l’escola d’hoteleria i restauració CETT i avalades per la Fundació Dieta Mediterrània. Els detallistes dels mercats municipals també col·laboren amb aquesta acció repartint entre els seus clients fulletons amb aquestes receptes.

Elaboració de les receptes de postres amb fruites durant la trobada amb la premsa celebrada l'11 de juliol a Mercabarna
El president del Gremi Provincial de Detallistes de Fruites i Hortalisses de Barcelona (GPDFHB), el gerent del Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM), el director executiu i la nutricionista de la Fundació Dieta Mediterrània