S'acompleixen les previsions de vendes per Sant Jordi
Mercabarna va oferir una roda de premsa el 15 d’abril per presentar la previsió de comercialització de roses per aquesta diada.
Davant d’un vintena de mitjans de comunicació, la tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona i presidenta de Mercabarna, Sònia Recasens; el director general de Mercabarna, Josep Tejedo, i el president de l’Associació d’Empresaris Majoristes de Mercabarna-flor (AEM), Miquel Batlle, van anar desgranant les dades previstes de vendes, preus, orígens i varietats de les roses de Sant Jordi. En aquest sentit, les empreses de Mercabarna-flor han acomplert les seves expectatives de volum de vendes de roses, que calculaven que estarien prop dels 2 milions d’unitats aproximadament.
Com ja és habitual en aquesta trobada amb la premsa, Mercabarna va presentar la seva proposta de rosa de Sant Jordi, una iniciativa que té com a objectiu posar en valor la creativitat i el valor afegit aplicats a la rosa tradicional. Aquest any, l’aposta va ser la rosa Mediterrània, és a dir, flors treballades amb motius mariners, aliments frescos i secs i plantes aromàtiques mediterrànies.
Galeria d’imatges de la roda de premsa de Sant Jordi