Mercabarna, punt d'interès nacional i internacional
Coincidint amb la celebració de la I Bandera EuskadiBasque Country a Barcelona, una delegació integrada pel viceconsejero de Agricultura, Pesca y Política Alimentaria del Gobierno Vasco, Bittor Oroz; el director de Calidad Alimentaria e Innovación, Peli Manterola, i prop d’una desena d’empresaris bascos van visitar Mercabarna, el passat 14 de juny, amb l’objectiu de conèixer com funciona la Unitat Alimentària de Barcelona.
Així mateix, a principis de juny, la directora executiva del Fondo Nacional de Medio Ambiente de Perú es va interessar per veure de primera mà el model Mercabarna, ja que s’està projectant la construcció d’un nou mercat a Lima.
Finalment, a mitjans de mes, Mercabarna va rebre la visita del director a Europa de PROCOMER (Promotora del Comercio Exterior de Costa Rica), que volia establir relacions comercials amb empreses especialitzades en la venda de fruites tropicals.