S'inicien les primeres accions del Codi de Bones Pràctiques Comercials

Les quinze entitats adherides al Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya, entre les quals hi ha Mercabarna i el Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM), han posat en marxa una campanya, on hi participen tots els agents de la cadena agroalimentària, per promoure els productes de proximitat. Aquesta iniciativa és la primera actuació concreta que es desenvolupa en el sí del Codi de Bones Pràctiques i s’emmarca dins d’una de les principals línies estratègiques d’aquest acord, que té com a objectiu millorar la informació i percepció que tenen els consumidors sobre els productes autòctons per potenciar-ne el consum. La campanya es basa en la distribució de cartells publicitaris per més de 600 punts de venda minoristes i majoristes –en el cas de Mercabarna, ubicats a les entrades dels pavellons del Mercat Central de Fruites i Hortalisses–, en els quals es donaran a conèixer les característiques i propietats saludables de diferents productes de temporada. Els primers que es promocionaran a través d’aquesta campanya són la patata nova i la cirera.

Aquest és el cartell publicitari sobre la patata nova que es pot trobar en els diferents punts de venda majoristes i minoristes