Les empreses del Mercat podran ser petits patrocinadors de la campanya "5 al dia"
Mercabarna i el Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM), organitzadors de la campanya educativa “5 al dia”, han decidit apostar per una nova fórmula de petit patrocini d’aquesta iniciativa, ja que el gran cost de la qual l’assumeixen aquestes dues entitats.
La idea consisteix a involucrar de manera més activa a les empreses del Mercat Central de Fruites i Hortalisses fent que, cada mes, una firma diferent sigui la patrocinadora de la campanya. És a dir, a banda de fer una aportació econòmica, l’empresa podrà obsequiar amb un dels seus productes estrella a cadascun dels escolars que vénen a Mercabarna. Això representa una bona oportunitat de promoció per a la firma patrocinadora ja que, amb aquest sistema, aconseguirà introduir el seu producte a quasi 700 llars diferents, l’equivalent al nombre d’escolars que participen a “5 al dia” al llarg d’un mes.
Tot i que aquest sistema de patrocini s’instaurarà de manera oficial a partir de la propera campanya, que s’iniciarà l’octubre d’aquest any, en aquests darrers mesos, ja s’han iniciat els primers patrocinis, amb la col·laboració de l’empresa Hermanos Fernández, que a l’abril ha donat pinyes de la marca Orsero als infants participants, i Prats Fruits, que durant el mes de maig oferirà als escolars amanides Mezclum (Primaflor).