Com et pot ajudar Internet a millorar el teu negoci?
Una vintena de gerents i responsables de màrqueting d’empreses de Mercabarna van assistir, el 7 de novembre, a la xerrada organitzada per l’Àrea de Formació sobre les possibilitats que ofereix Internet a l’hora de millorar l’eficiència d’un negoci.
Davant la multiplicitat de plataformes i eines (webs, Facebook, Twitter, Linkedin...) existents a Internet, el ponent Genís Roca, soci director de Roca Salvatella –consultora especialitzada en la transformació digital d’empreses–, va destacar la importància de definir clarament els objectius que vol assolir una empresa (vendre, fer contactes, desenvolupar la marca, etc.) abans d’apostar per estar en una plataforma o una altre.
Roca va ressaltar les possibilitats que ofereix la xarxa a l’hora de buscar informació de forma ràpida sobre la nostra empresa, clients, proveïdors, competència, etc. i, també, a l’hora de localitzar i adreçar-se a grups o persones específiques d’interès per a la nostra activitat.
La importància de controlar la imatge a Internet i la necessitat de tenir cura del web de l’empresa van ser d’altres temes que es van tractar durant la jornada.