Segona jornada de clients i proveïdors foodservice
Conèixer què demanen els operadors del canal foodservice dels seus proveïdors de producte fresc. Aquest és l’objectiu principal del cicle “Clients–Proveïdors foodservice” que organitzen l’Associació Clúster Alimentari de Barcelona –entitat que lidera Mercabarna– i ACC1Ó, en el marc del Clúster Foodservice de Catalunya.
El 15 de novembre es va celebrar la segona jornada d’aquest cicle –amb una vintena d’assistents–, amb la conferència del director comercial i de màrqueting de Serhs Food, Miquel Mas.
Serhs és una corporació que presta serveis relacionats amb el sector turístic, entre els quals s’inclou Serhs Food, un càtering integral basat en un sistema propi de cuina de 5a gamma que abasteix uns 200 centres (escoles, hospitals, presons, complexos esportius, etc.).
Mas va enumerar els criteris a l’hora d’escollir proveïdors, com la qualitat, presentació i continuïtat de producte, l’estabilitat i competitivitat en el preu, el bon servei, la cobertura geogràfica, etc. Però més enllà de la relació de compra-venda, Mas va assegurar que busquen “col·laboradors que aportin solucions”. És a dir, que els ajudin a innovar en productes i processos, i amb qui establir acords logístics, de producció o, fins i tot, d’expansió geogràfica.