Promociona els teus productes al web de Mercabarna
Mercabarna ha estrenat una nova secció al seu web. Es tracta de l’apartat “Nous productes”, un gran aparador online on les empreses poden donar a conèixer als clients habituals i als potencials les seves novetats en productes alimentaris i florals (noves denominacions d’origen, varietats, etc.; nous packaging, preparats alimentaris, productes envasats, etc.).
La forma d’introduir al web aquests nous productes és molt senzilla. Només s’ha d’accedir a la Intranet del web de Mercabarna i omplir una fitxa amb el nom del producte, una breu descripció, una foto i un enllaç a la pàgina web de l’empresa.
Aquest servei és una bona oportunitat per a les companyies que, de forma gratuïta, disposaran d’una plataforma comercial dins d’un web com el de Mercabarna, un portal molt consolidat entre els professionals alimentaris que rep unes 24.000 visites mensuals.
Durant el juliol, Mercabarna promocionarà aquesta secció entre detallistes i restauradors i la potenciarà en els perfils que aquesta Unitat Alimentària obrirà properament a les xarxes socials.
Més informació al Departament de Comunicació de Mercabarna, al 93 556 30 00 o a comunicacio(ELIMINAR)@mercabarna.cat.