Participació a les Jornades d'Immersió del Clúster Aqüicat

El Clúster d’Aqüicultura de Catalunya, amb el suport d’ACC1Ó i de l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA), va organitzar el 29 i 30 de maig les “Jornades d’immersió estratègica del Clúster Aqüicat" a Sant Carles de la Ràpita.

Els diferents agents de la cadena comercial –entre els quals hi havia el responsable del Mercat Central del Peix de Mercabarna, Daniel Martínez; i el president del Gremi de Majoristes del Peix d’aquesta Unitat Alimentària, Leandre Serra– es van aplegar en aquestes jornades per analitzar els reptes estratègics del sector.

Dins de la sessió dedicada als casos d’èxit d’innovació en màrqueting i comercialització, Serra va oferir una conferència on va parlar del pes de l’aqüicultura al Mercat Central del Peix i del Centre Interactiu del Peix, com a iniciativa per incentivar el consum dels productes pesquers.