Mercabarna-flor presenta la previsió de vendes per a Sant Jordi

Abril 2012

El passat 19 d’abril, una vintena de mitjans de comunicació van assistir a la roda de premsa organitzada per Mercabarna-flor per explicar la previsió de venda de roses per a Sant Jordi. Tant el director de Mercats i Promoció de Mercabarna, Joaquim Ros, com el cap de Mercabarna-flor, Jaume Esteve, van encertar-la en augurar una diada molt positiva quant a les vendes: “Esperem tornar a la xifra màgica dels més de 6 milions de roses venudes, un 20% més que la diada anterior”, va indicar Ros. Finalment les vendes van superar sobradament els 6 milions.

Els dos directius de Mercabarna van atribuir aquestes bones previsions al fet que el Sant Jordi se celebrés en un dia laborable, contràriament a l’any passat, quan aquesta diada va caure en dissabte i en plena Setmana Santa. Durant la roda de premsa, també es van apuntar quines serien les principals varietats, orígens i preus de les roses que es vendrien per aquesta data tan assenyalada.

La rosa del Barça-Madrid
En la línia d’anys anteriors, Mercabarna-flor va tornar a presentar la seva proposta de roses per a Sant Jordi, amb l’objectiu de donar idees als floristes a l’hora d’arranjar de forma original aquestes flors. En aquest cas, aprofitant la “febre” del clàssic de la lliga espanyola de futbol, es van mostrar diferents roses personalitzades amb els colors del Barça i el Reial Madrid. Per decorar-les es van fer servir tot tipus de complements de floristeria com ara silicones i filferros de colors, diversos elements naturals, i grans dosis de creativitat.

Tant les previsions de vendes com la proposta de rosa del Barça van tenir molta repercussió en els diferents mitjans de comunicació, sobretot a les televisions.

Els representants de la direcció de Mercabarna, durant la roda de premsa
Coincidint amb el partit Barça-Madrid, Mercabarna-flor va proposar roses arranjades amb els colors dels dos equips