ESADE et descobreix a Mercabarna noves estratègies per fidelitzar clients
El proper 11 de maig, Mercabarna acollirà el seminari estratègic “Del simple intercanvi a l’establiment d’una relació amb el client”, una jornada que s’emmarca dins del Pla de Dinamització del Clúster Foodservice de Catalunya, que està impulsant l’Associació Clúster Alimentari de Barcelona amb la col·laboració d’ACC1Ó.
El director i professor del departament de Direcció de Marketing d’ESADE, Manuel Alfaro, i el seu equip de col·laboradors impartiran aquest seminari, on es presentaran les eines per establir una relació forta i duradora amb els clients. A través de casos pràctics, també s’explicarà com realitzar una planificació estratègica dels clients, com aplicar les regles de fidelitat i quin paper han de jugar les tecnologies de la informació en la gestió dels clients.
La jornada serà de 9 a 17:30h i tindrà un cost de 250€. Els membres de l’Associació Clúster Alimentari de Barcelona gaudiran de descomptes.
Cloenda del Pla de Dinamització
Amb aquest seminari es posarà punt i final al cicle de jornades que s’han dut a terme, des de novembre de 2010, dins del Pla de Dinamització del Clúster Foodservice de Catalunya. Un pla que es va iniciar per potenciar la competitivitat de les empreses que operen en aquest sector a partir de l’adopció d’estratègies guanyadores, individuals o col•lectives. En aquest marc, s’han organitzat set seminaris on s’han abordat temes d’interès com la logística, el desenvolupament de producte o les tendències de futur del foodservice, entre d’altres.
Més informació i inscripcions al web de Mercabarna.