Rècord de visites al web de Mercabarna
El web de Mercabarna ha assolit el mes de març el màxim històric de visites. En total, s’han superat les 20.000 en un mes, una xifra mai aconseguida des que el nou web es va posar en marxa el novembre de 2007.
Això posa de manifest que aquest portal és ja una eina de consulta i d’informació de referència per a molts professionals del sector alimentari. Bona mostra és que entre les seccions més visitades estan les estadístiques de productes, el cercador d’empreses o la informació pràctica, seguides per la pàgina dedicada al sector de la flor i la de premsa i publicacions de Mercabarna.
Les dades del març també permeten conèixer algunes curiositats dels visitants del web. Majoritàriament es connecten els dies feiners al migdia i la tarda i s’estan uns 7 minuts de mitjana navegant pel web. A més, gran part són d’Espanya (83%), tot i que també n’hi ha procedents d’Estats Units (4%), França (2%), Itàlia, Alemanya i Argentina (1%).
Un 2010 molt positiu
Aquesta tendència positiva del web ja va quedar palesa el 2010. Durant tot l’any es van registrar 200.342 visites, un 5% més respecte al 2009. També es va incrementar un 13% el número de pàgines vistes, cosa que indica que els visitants van aprofundir més en els continguts del web. Uns continguts que, any rere any, van augmentant per tal d’oferir més i millor informació.
Per exemple, el 2010 es va incorporar la secció Videoteca dins l’apartat de Premsa i Publicacions, on es poden veure tots els vídeos corporatius de Mercabarna i, per tant, conèixer amb un cop d’ull l’activitat que es fa en aquest polígon alimentari. A més, aquests vídeos ja es poden consultar a través del Youtube.