Balanç positiu de les floristeries que han participat a la Barcelona Opportunity Week
Les 37 floristeries que es van sumar a la segona edició de la Barcelona Opportunity Week (BCNOW!) van vendre gairebé 650 rams de flors gràcies a aquesta acció promocional, realitzada del 28 de gener al 6 de febrer.
Així, es va assolir l’objectiu amb què Mercabarna-flor, l’Associació d’Empresaris Majoristes (AEM) i el Gremi de Floristes de Catalunya van adherir-se a aquesta iniciativa: promoure el consum de flors en una de les setmanes més complicades de l’any en l’àmbit comercial. I de retruc, s’ha col·laborat amb la Fundació Banc dels Aliments, que ha rebut una petita part dels beneficis.
Les floristeries volen repetir
Tot i que les vendes no han estat espectaculars, les floristeries barcelonines fan un balanç positiu de la seva participació a la BCNOW! per la promoció que s’ha fet i volen repetir l’any vinent. Fins i tot n’hi ha que han expressat la seva voluntat de realitzar accions promocionals conjuntes d’aquest tipus més sovint.
També consideren que en properes edicions, quan la iniciativa estigui més consolidada, les vendes seran superiors. Val a dir que tot just era la primera vegada que floristeries, mercats municipals, teatres, museus i cinemes s’afegien a la Barcelona Opportunity Week, una iniciativa promoguda per l’Ajuntament i Turisme de Barcelona, i que es va inaugurar l’any passat amb hotels i restaurants de la ciutat.