Noves oportunitats de negoci per a les empreses del sector del peix
El passat 10 de novembre, unes 60 persones, entre empresaris de Mercabarna i d’altres professionals del sector del peix i representants d’entitats relacionades amb el sector agroalimentari, van assistir a la segona sessió d’aquest projecte, on es van presentar les conclusions d’un estudi sobre les noves tendències de consum i compra del peix.
Aquest estudi, realitzat a partir de visites i d’entrevistes a majoristes i distribuïdors nacionals i internacionals, apunta cap a on van les noves tendències de consum dels productes pesquers (filetejats, plats preparats per cuinar i plats cuinats) i indica les possibles oportunitats de negoci que s’obren per aquelles empreses que vulguin donar resposta a aquestes noves demandes dels consumidors.
Grups de treball per a les empreses
Per aprofitar aquestes tendències creixents, l’estudi proposa quatre grans àrees de treball perquè les empreses interessades puguin definir accions concretes que els permetin donar resposta a les necessitats del consum. Aquestes àrees de treball són la traçabilitat, el processat - envasat - conservació dels productes, la distribució i la col·laboració amb els diferents canals. Ara, les firmes hauran de decidir per quina àrea volen començar i apuntar-se a un dels grups de treball.
Per a més informació sobre aquesta iniciativa, podeu contactar amb Raúl Sánchez (934019739- raul.sanchez(ELIMINAR)@22barcelona.cat) o Pablo Vilanova (935563000- vilanova(ELIMINAR)@mercabarna.cat) o al web: www.barcelonafresh.cat.