Pla de dinamització del Clúster Foodservice de Catalunya, a Mercabarna

Aquesta iniciativa s’adreça a les empreses que proveeixen el canal foodservice (restauració, càtering, col·lectivitats, etc.) i inclou la celebració de conferències, taules rodones i casos pràctics. L’objectiu és crear un espai de reflexió que permeti emprendre accions estratègiques, afavorir la col·laboració entre empreses i donar a conèixer les tendències i noves oportunitats dins d’aquest sector.

Primera jornada: el 24 de novembre
El primer taller, dedicat al canvi d’estratègia, se celebrarà el 24 de novembre, de 9 a 13h, al Centre Directiu de Mercabarna. En aquesta sessió es mostrarà la importància del canvi estratègic per ser més competitius i es donaran les claus per construir una estratègia guanyadora.

La segona conferència, “Tendències claus de futur del sector foodservice”, tindrà lloc al gener, mentre que el febrer es farà la jornada “Logística com a eina d’avantatge competitiu”, que es complementarà amb un seminari formatiu de 16 hores.
El març s’organitzarà la xerrada “Estratègies i tecnologia en desenvolupament de producte”, que comptarà també amb un seminari titulat “Envasatge i vida comercial”. L’última conferència, “Del simple intercanvi a l’establiment d’una relació amb el client”, serà al maig.
Totes aquestes jornades seran impartides per destacats professionals en cadascuna de les àrees d’estudi. Per a més informació (ponents, horaris, preus, etc.) i inscripcions, consulteu el web de Mercabarna: www.mercabarna.com/foodservice.

El pla de dinamització inclou la celebració de conferències, taules rodones i seminaris, i l'exposició de casos pràctics