Acord entre el Gremi i la Generalitat per promocionar la campanya "Creix amb el Peix"

L’acord se centra en impulsar la campanya educativa “Creix amb el Peix”, una iniciativa per donar a conèixer entre els escolars de primària els productes pesquers i les seves propietats saludables, a través d’una jornada pedagògica que inclou la visita al Centre Interactiu del Peix (CIP) i la degustació de productes al Mercat Central del Peix.

El conseller va felicitar el Gremi per “apostar per aquest projecte de formació a llarg termini”, en el context d’una societat tan mediatitzada on “tot –va dir Llena- es mou a curt termini”. La directora general de Mercabarna, Montserrat Gil de Bernabé, present també a l’acte, va destacar el recolzament de Mercabarna a “iniciatives que incentiven el producte fresc com, des de fa més de 10 anys la campanya ‘5 al dia’ i, ara, el CIP”.

El president del Gremi de Majoristes va ressaltar la bona acollida que està tenint entre les escoles la campanya, que ja està a “un 80% d’ocupació”.

Primers escolars al CIP
De fet, el 6 d’octubre, els alumnes del Col·legi Reial Monestir Santa Isabel de Barcelona van estrenar aquesta campanya, en què es preveu que participin durant aquest curs uns 3.000 infants. Serra va assegurar que al llarg de la visita els nens mostren una gran “curiositat” respecte el peix. “Aquí s’ho passen bé i aprenen”, va afirmar.

El president del GMP, el conseller i la directora general de Mercabarna, durant l'acte de signatura
Imatge dels primers escolars que van visitar el CIP