Oportunitats de negoci i innovació, a Mercabarna

Així mateix, s’explicarà el projecte que l’IRTA, Mercabarna i l’empresa de valorització tecnològica KIMbcn, tenen previst engegar en els propers mesos i que consistirà en fer una auditoria tecnològica a les firmes del recinte que ho sol·licitin. L’objectiu del projecte, que s’inclou en el Pla estratègic per potenciar la competitivitat de les empreses, és veure els processos tecnològics que usen les empreses, detectar els possibles punts de millora i fer una diagnosi tecnològica general dels diferents sectors (fruita, peix i carn).

Noves oportunitats empresarials
En les properes setmanes, es farà també la presentació de l’estudi sobre les oportunitats de negoci del subclúster de majoristes distribuïdors de fruites i hortalisses. Aquesta presentació s’emmarca en la segona fase de l’elaboració del Pla estratègic del clúster alimentari que està impulsant Mercabarna. En aquesta fase ja s’han estudiat les perspectives de futur del canal food service (Horeca) i les cadenes especialitzades.