Adjudicades les obres del futur Multiservei III
Després d’un concorregut concurs públic, al qual es van presentar 28 empreses constructores, Mercabarna va decidir atorgar aquests treballs a la firma Vias y Construcciones S.A. que, a banda de construir el Multiservei, s’encarregarà d’urbanitzar l’àrea alliberada (unes 1,5 hectàrees).
La nova nau industrial que s’aixecarà disposarà de diversos magatzems, d’entre 700 i 1.000 m2, on s’instal·laran les empreses alimentaries que ho sol·licitin.
El projecte previst en aquesta zona també contempla la reserva de dues parcel·les, de 3.900 i 5.200 m2, on les firmes interessades podran construir la seva pròpia nau.
Durant els 14 mesos que es preveu que durin les obres, es restringirà el pas de vehicles pel tram del carrer Longitudinal 10 que passa per davant d’aquesta zona. L’obra costarà uns 4 milions d’euros i s’iniciarà a principis de febrer.