El Port de Barcelona presenta el seu nou Pla de qualitat i garanties
I és que aquesta instal·lació arrossega unes deficiències de funcionament (retards en les inspeccions, manca d’infraestructures, etc.) que han provocat que molts empresaris apostin per entrar els seus productes a través d’altres Ports europeus.
Per explicar quines mesures s’estan adoptant per resoldre aquestes mancances, el Port de Barcelona va oferir, el 18 de novembre, una xerrada a Mercabarna, a la qual hi van assistir una trentena d’empresaris. Durant l’acte, es van presentar algunes iniciatives per assegurar als operadors la màxima agilitat en el moviment de les seves mercaderies, així com les vies que tenen per fer reclamacions, informar-se sobre l’estat del contenidor o saber quina documentació s’ha de presentar en la inspecció d’una mercaderia. Finalitzada la presentació, els empresaris van prendre la paraula per expressar els nombrosos problemes que pateixen en el PIF i com això afecta al funcionament dels seus negocis. A més, van reivindicar una millora tant en els serveis com en les infraestructures d’aquesta instal·lació.