El secretari d’Estat de Medi Rural i Aigua visita Mercabarna

Tot i que Puxeu ja coneixia Mercabarna de l’època en què va ser vicepresident de la societat per part de Mercasa (entre els anys 1992 i 1995), amb la seva visita volia conèixer de primera mà les necessitats actuals del sector majorista de producte fresc.

Acompanyat per la direcció de Mercabarna, el secretari d’Estat va passejar pel Mercat Central de Fruites i Hortalisses i va visitar una empresa del sector carni, Companyia General Càrnia. Després, va mantenir una reunió amb representants de les associacions empresarials i els gremis de la Unitat Alimentària, així com amb diversos empresaris dels diferents sectors d’activitat.

Durant la reunió, el secretari d’Estat va fer una anàlisi de la situació del sector agroalimentari espanyol, mentre que els operadors li van manifestar les seves inquietuds sobre temes d’interès per al sector. La visita va acabar amb un dinar amb els empresaris, on també va participar-hi el president de Mercabarna i tinent d’alcalde d’Hisenda i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona, Jordi William Carnes.