Mercabarna-flor presenta una rosa de Sant Jordi diferent per a cada persona

En la roda de premsa, el president de Mercabarna i tinent d’alcalde d’Hisenda i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona, Jordi William Carnes, i el president de l’Associació d’Empresaris Majoristes de Mercabarna-flor (AEM), Jaume Mateu, van anunciar als periodistes que les vendes de roses es mantindrien estables, tot i la crisi econòmica.

Aquesta previsió estava fonamentada en la bona marxa de les vendes els dies previs a la jornada i en l’anunci de bon temps per a la diada. A més, també van oferir informació sobre les procedències i tendències de preus d’aquests productes i les varietats que més es venen per aquesta festa.

Roses per a tots
Ja és habitual que, per a la diada de Sant Jordi, no només es regala una rosa a la parella sinó que també s’obsequia als fills, les mares, les àvies, els companys de feina, els treballadors de l’empresa, etc. Per això, Mercabarna, com a novetat, va apostar pel lema ‘Roses per a tots!’ i va presentar diferents composicions de roses, amb embolcalls, detalls i complements, adaptats i personalitzats en funció de la persona a la qual es volia obsequiar.

Hi havia diversos models de roses: la clàssica, la infantil, la dels seguidors del Barça i del Espanyol, etc. La roda de premsa