Grans avantatges en telefonia mòbil per als usuaris de Mercabarna

Els majoristes i compradors de Mercabarna necessiten estar permanentment connectats amb els seus proveïdors i clients, tant nacionals com internacionals, per tal de cercar, comprar i vendre productes.

Unes comunicacions que han de ser àgils, ja que la ràpida caducitat dels aliments frescos que es comercialitzen a Mercabarna exigeix una gran rapidesa en la presa de decisions. Per aquesta raó és tan important comptar amb un servei de telefonia fixa i mòbil i d’accés a internet, etc. realment competitiu.

És per això que la comissió d’usuaris de telecomunicacions de Mercabarna, integrada per la direcció de Mercabarna, l’Associació de Concessionaris de Mercabarna (Assocome) i els Gremis de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM) i del Peix (GMP), han apostat, després d’un procediment concursal, per atorgar el servei de telefonia mòbil del grup tancat d’usuaris del recinte a un nou operador: Orange.

Un canvi motivat, sobretot, pels preus competitius i serveis personalitzats que ofereix aquesta companyia als usuaris de Mercabarna.

“El fet d’estar integrat en un clúster com Mercabarna, ja sigui com a operador o comprador, genera grans avantatges per als usuaris, ja que tenen una gran força davant l’operador i això els permet obtenir importants beneficis”, apunta Lluís Alberich, director de l’Àrea Industrial i de Serveis de Mercabarna.

Orange ja ha iniciat una campanya comercial per informar els clients del canvi d’operador i dels seus serveis i, properament, realitzarà diferents reunions amb els empresaris i representants dels gremis majoristes i detallistes.

Preus baixos i nous serveis
Amb el nou operador, els usuaris del grup tancat de Mercabarna gaudiran d’unes tarifes molt competitives les 24 hores al dia en trucades de tot tipus, a telèfons fixes i mòbils, nacionals i internacionals. I, també, en serveis tecnològics avançats que els poden ajudar en la seva tasca diària (connexió a internet (3G), consulta del correu electrònic, localització de flotes, control d’estocs, etc.).

En paraules del director de Grans Empreses i Administració Pública d’Orange, Andreu Vilamitjana, “es donen tot un seguit d’eines que aporten rendibilitat i productivitat, basades en la contenció de despeses i també en la incorporació d’avenços tecnològics orientats a la mobilitat”.
A partir d’ara, també se simplificarà la consulta de les factures ja que els usuaris les podran mirar a través d’internet, generant informes específics per línies, mesos, etc.

Així mateix, per oferir una atenció el més personalitzada possible, Orange disposarà d’una oficina a la zona comercial de Mercabarna i, a més, incorporarà la figura del Gestor Personal de Mercabarna, que atendrà únicament les consultes i problemes que puguin tenir els usuaris del recinte.

Com faig el canvi?
A partir d’ara, el procés per canviar a Orange ja es pot començar a fer. Només cal sol·licitar informació i/o la documentació necessària per passar-se al nou operador, dirigint-se a l’oficina que Al-Pi telecomunicacions (Orange Catalunya) té a Mercabarna, o bé, trucant al telèfon 93 556 42 24 o al correu electrònic sonia.gonzalez(ELIMINAR)@orange-ftgroup.com.