L’Informatiu de Mercabarna compleix 250 números

En aquelles dates, la revista s’anomenava Mercabarna Informa i, en sis pàgines, recollia les dades de comercialització més rellevants dels diferents Mercats i de l’Escorxador, les notícies d’actualitat del recinte i, també, les disposicions legals d’interès per als professionals.

“Aquesta revista es va crear amb l’objectiu d’informar els usuaris sobre el funcionament i les activitats de Mercabarna, així com de la realitat dels diversos Mercats. A més, també pretenia ser una eina de comunicació amb els treballadors i empresaris del recinte, perquè poguessin estar al corrent de tots els projectes que es feien i de la situació en general de l’empresa”, explica Enric Crous, director general de Mercabarna quan es va començar a publicar aquesta revista i actual director de l’empresa de cerveses Damm.

Des d’un principi, explica Crous, la revista va tenir una gran acollida, “encara que la primera reacció dels empresaris i treballadors en veure-la va ser de sorpresa”.

Del paper al butlletí online
La revista ha anat evolucionat amb el pas dels anys. Ha canviat d’imatge, de nom (Mercabarna Informatiu; Informatiu; fins a l’actual L’Informatiu de Mercabarna), i de continguts, passant de ser un butlletí pràcticament estadístic a convertir-se en una revista informativa d’actualitat.

A més, des d’aquest mes de setembre i d’acord amb els temps que corren, a banda de la revista en paper també s’edita el butlletí online, la versió digital de la publicació que s’envia per e-mail a les empreses de Mercabarna i a entitats i institucions del sector alimentari d’arreu d’Espanya.

No obstant, malgrat els canvis, l’esperit i finalitat d’aquesta revista s’ha mantingut en el temps: informar-vos, mes a mes, sobre l’actualitat de Mercabarna, sobre les coses que passen als Mercats i a les empreses, sobre els temes d’interès del sector alimentari i, sobretot, intentar ser un reflex del dia a dia d’aquest ‘peculiar’ ciutat.