La direcció de Mercabarna i els Majoristes de Fruites i Hortalisses visiten Rungis

L’objectiu de la visita era veure quines millores s’han fet en el mercat hortofructícola parisenc i conèixer com la direcció i els empresaris d’aquest centre estan abordant el procés de modernització de les seves instal·lacions.

I és que el mercat de fruites i hortalisses de Rungis té unes infraestructures i serveis molt similars al de Mercabarna. Tots dos, per exemple, disposen de set naus de venda, on operen uns 200 majoristes. Durant la visita, la delegació de Mercabarna va veure les darreres actuacions que s’han realitzat en aquest centre, com la cobertura i separació dels molls de càrrega i descàrrega o la implantació d’un sistema contraincendis amb ruixadors a totes les parades i zones comuns d’aquest Mercat.

Els altres Mercats de Rungis
Al llarg de la jornada, la direcció de Mercabarna també va visitar els altres mercats de Rungis (el de Peix, Aviram, Carn, Formatges i Flors), acompanyada pel director de la Federació de Mercats Majoristes de França, Michel Escoffier. El Mercat del Peix, remodelat recentment, va ser una de les instal·lacions millor valorades per la delegació de Mercabarna. Amb 55.000 m2 de superfície, aquest Mercat està completament refrigerat i disposa d’un sistema d’il·luminació que millora l’exposició dels productes.