Mercabarna, escenari teatral

13 de Maig de 2008

Mercabarna s’ha convertit en un dels escenaris per on ha transcorregut l’espectacle de teatre documental Cargo-Sofia Barcelona. Aquesta obra, programada pel Teatre Lliure dins del cicle dedicat a les propostes escèniques poc convencionals (Radicals Lliures), va passar per la Unitat Alimentària durant 10 dies (de finals d’abril a principis de maig).
Dirigida pel suïs Stefan Kaeg, l’espectacle pretenia mostrar la duresa i les vicissituds del dia a dia de dos camioners búlgars que viatgen per tota Europa.

Per aixó, el camió dels transportistes es va transformar en una platea mòbil, des d’on els espectadors va poder viure en primera persona la quotidianitat dels protagonistes i passejar-se per alguns dels espais habituals en els seus recorreguts.

Un d’aquests espais va ser Mercabarna, on els espectadors van conèixer de la mà del membre del Departament de Seguretat i Vigilància, Aris Mestieri, com funciona Mercabarna i quins serveis ofereix als milers de camioners que cada dia hi transiten.