Els empresaris de Mercabarna reconeixen la tasca de Jordi Maymó

29 de març de 2008

Més de 300 empresaris dels diferents sectors d’activitat de Mercabarna van participar en un sopar de reconeixement a Jordi Maymó, exdirector general de Mercabarna, celebrat el passat 29 de març a la Casa Llotja de Mar de la Cambra de Comerç de Barcelona. A l’acte van assistir persones d’empreses i institucions vinculades a Maymó al llarg dels últims anys.

Amb aquest acte, l’Associació de Concesionaris de Mercabarna (Assocome) va voler reconèixer la tasca realitzada per Maymó al capdavant de Mercabarna en els darrers 21 anys.
Durant l’homenatge, el president de l’Assocome, Joan Llonch, va repassar la feina feta pel Jordi Maymó al llarg d’aquests anys, destacant la seva professionalitat, la seva capacitat de treball i, sobretot, el seu tarannà, sempre dialogant, amb els empresaris de la Unitat Alimentària.

En aquest sentit, Maymó va parlar del diàleg com un element clau en la seva gestió, posant l’accent en la necessitat d’escoltar els empresaris, com a principals coneixedors de cada sector, i de treballar conjuntament amb ells per acordar les qüestions importants relacionades amb el funcionament del recinte.