Mercabarna inaugura el seu 50è aniversari amb una anàlisi de l’evolució de l’alimentació en aquest període

Data:
Hora: 10:00h
Lloc: Carrer Major de Mercabarna, 76. Centre Directiu. Sala d'Actes (1a planta)

Mercabarna, un dels principals centres alimentaris majoristes del món, commemora els 50 anys de la seva història. Amb motiu d'aquest aniversari, l'entitat celebra un acte inaugural el proper divendres 24 de març, a les 11 hores, a la Sala d'Actes del Centre Directiu de Mercabarna. A l'acte, al qual assistiran un centenar de representants del sector agroalimentari català, intervindran la regidora de Comerç i Mercats i presidenta de Mercabarna, Montserrat Ballarín i el director general d'aquesta empresa, Josep Tejedo, que faran un repàs dels trets principals de la història d'aquest gran mercat des del trasllat de l'antic Mercat del Born a les seves instal·lacions fins a esdevenir un clúster alimentari de referència internacional.

Així mateix, Toni Massanés, director de la Fundació Alícia, presentarà l'Anàlisi de l'evolució de l'alimentació a Catalunya en aquests 50 anys, un treball encarregat per Mercabarna a la Fundació, que explica els principals canvis socioeconòmics que han condicionat els nostres gustos, hàbits i formes de consum actuals. Aquest treball desvetllarà també les principals tendències alimentàries del futur.

Per a més informació,
Departament de Mitjans de Comunicació