Creativitat i noves idees per als floristes a Mercabarna-flor

Maig 2016

Els mesos d'abril i maig, Mercabarna-flor i els empresaris del Mercat (AEM) han organitzat dos esdeveniments on s'han presentat treballs florals inspirats en la primavera, el Dia de la Mare, Sant Jordi i el món dels casaments i les núvies.

La primera de les jornades va ser el 7 d'abril, data en què va tenir lloc la Festa de la Primavera. I és que l'arribada d'aquesta estació obre una temporada forta per al sector, ja que se celebren festivitats com la Diada de Sant Jordi i el Dia de la Mare. El florista Mia Parramon, que va dur a terme la demostració, va compartir amb els floristes assistents les darreres tendències en arranjaments florals, així com propostes originals per a sorprendre els clients.

D'altra banda, el 19 de maig es va organitzar "Casa't amb les flors", on la mestra d'art floral, Rosa Valls, va elaborar diversos treballs d'estil nupcial, com ara rams de núvies, detalls florals o taules de restaurants decorades per a banquets de casament. Aquestes propostes, que anaven del minimalisme a opcions més barroques, van anar acompanyades dels consells de l'artista floral Sílvia Mir, que va explicar els avantatges que poden tenir els hotels i restaurants que, a més de la seva oferta gastronòmica, puguin oferir propostes de decoració floral en la celebració de casaments.

En tots dos casos es van fer promocions comercials i es van organitzar esmorzars per als assistents.

Alguns dels assistents a la Festa de la Primavera
La demostració floral "Casa't amb les flors"