La consellera d’Agricultura visita Mercabarna

Juliol 2016

El passat 12 de maig, la consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Serret, va visitar el Mercat Central del Peix, el Mercat Central de Fruites i Hortalisses i l'Escorxador de Mercabarna.

Serret va conèixer les instal·lacions de la Unitat Alimentària acompanyada pel regidor d'Ocupació, Empresa, Comerç i Turisme i president de Mercabarna, Agustí Colom, i pel director general de Mercabarna, Josep Tejedo.

La consellera va mantenir una reunió amb la direcció de Mercabarna, durant la qual es van presentar els projectes estratègics d'aquest polígon alimentari. D'altra banda, també es va trobar amb els representants del Gremi de Majoristes del Mercat del Peix de Mercabarna (GMP) i de l'Associació Gremial d'Empresaris Majoristes de Fruites i Hortalisses de Barcelona i Província (AGEM).

Visita de 60 professionals internacionals

Mercabarna ha tornat a ser focus d'atenció per a institucions i professionals d'arreu del món. Així, durant els mesos d'abril i maig, delegacions de Turquia, la Xina, Tunísia i els Emirats Àrabs han visitat el polígon alimentari.

En aquesta darrera visita, que forma part de les missions comercials inverses que impulsa Mercabarna, vuit importadors de la regió van conèixer la Unitat Alimentària i van establir contactes comercials amb una desena d'empreses del recinte.

La consellera durant la visita al Mercat Central del Peix
Un moment de la visita al Mercat Central de Fruites i Hortalisses