Divendres 25 de juny el magatzem del Banc dels Aliments obrirà de forma excepcional de 7 a 14h.
Inscriu-te de forma gratuïta a les ponències sobre alimentació sostenible, malbaratament alimentari, economia circular i innovació.
+ informació
Recentment s'han instal·lat nous panells a l'edifici d'oficines de la zona comercial.
El nou equipament està al costat del Punt Verd (carrer Transversal 1, nº 41) i amplia el seu horari (de 7 a 17h).
Del 29 de juny a l’1 de juliol, els treballadors i treballadores d’empreses de Mercabarna que ho desitgin podran realitzar un test ràpid d'antígens de forma gratuïta.
El 8 i 9 de juliol es presentarà el Biomarket davant el públic professional assistent.
Recull d'algunes notícies sobre Mercabarna aparegudes als mitjans
Dimarts, 1 de de juny de 2021 - La Vanguardia El Banc dels Aliments duplica su espacio y mejora las instalaciones en Mercabarna Baixar PDF
Divendres, 11 de de juny de 2021 - Fresh Plaza Reportaje fotográfico de Mercabarna Baixar PDF
Dilluns, 14 de de juny de 2021 - El Periódico Entrevista a Jordi Valls, director general de Mercabarna Baixar PDF
Dimarts, 25 de de maig de 2021 - Sostenible.cat Universitat d'Estiu 2021 de Mercabarna: Alimentació Sostenible Baixar PDF
Del 5 al 7 de juliol de 2021 / Online i presencial Universitat d'Estiu de Mercabarna
Del 8 a l'11 de juliol / Palau Sant Jordi Fira BioCultura
C. Major, 76 Centre Directiu / 5a planta Mercabarna / 08040 Barcelona
T 93 556 30 00 F 93 556 31 20 comunicacio@mercabarna.cat www.mercabarna.es
Edicions anteriors Donar-se d'alta Donar-se de baixa
Enviar a un amic Nota legal